Wzmocnij swoją sprzedaż
w kanale tradycyjnym!

Prowadź skuteczne promocje
w ponad 10.000 sklepów detalicznych w całej Polsce.

promocje

Promocje w nowoczesnych mechanizmach

100%

100% efektywności nakładów promocyjnych

klienci

Nowi klienci

większe obroty

Większe obroty

rozpoznawalność

Większa rozpoznawalność marki

Nowoczesny
handel tradycyjny!

Cyfrowy ekosystem M/platform to nowy kanał sprzedaży i sposób budowania relacji biznesowych.

M/platform to unikalny system współpracy producentów i usługodawców ze sklepami detalicznymi. To odpowiedź na Twoje potrzeby: zwiększenia sprzedaży w kanale tradycyjnym oraz nowych możliwości promocyjnych i reklamowych.

Zobacz jak to działa
ponad 10000 sklepów
skrzynka zakupów

Producent

strzałka w prawo
sklep

Ponad 10 000 sklepów detalicznych

strzałka w prawo
procent

Atrakcyjne promocje
i usługi

M/platform – unikalne narzędzia
wspierające sprzedaż

W ramach M/platform otrzymasz unikalne narzędzia do bezpośredniego oferowania promocji dzięki czemu lepiej dostosujesz ofertę do potrzeb swoich klientów i pozyskasz szeroki kanał sprzedaży i promocji.

m promo

Promuj swoje towary przez usługę M/promo+ Dołącz do ligi największych producentów, którzy proponują promocje bezpośrednio dla sklepów. Definiujesz ofertę, a ona natychmiast pojawia się w sklepach detalicznych, które współpracują z M/platform.

emka

Twoje produkty bliżej klienta. Reklamuj je w aplikacji e-Mka Twoje Zakupy! Pozwoli Ci ona lepiej komunikować się z klientami, dotrzeć do nich z Twoimi ofertami promocyjnymi oraz świadczyć im dodatkowe usługi.

analiztyka danych

O rynku tradycyjnym wiemy praktycznie wszystko. Analizujemy dziennie terabajty danych i chętnie przygotujemy dla Ciebie precyzyjne raporty dotyczące Twojej sprzedaży – w czasie rzeczywistym

dla producentów

Newsletter

Chcesz być na bieżąco z nowościami?
Dołącz do odbiorców newslettera.

M/platform – cyfrowa rewolucja w handlu tradycyjnym

Zapraszamy do współpracy!

Zaufali nam już producenci największych marek spożywczych na polskim rynku.

Współpracujemy także z producentami urządzeń fiskalnych, software’u do zarządzania sklepem, operatorami płatności oraz podmiotami świadczącymi atrakcyjne usługi dla przedsiębiorców. Wszyscy nasi partnerzy zapewniają najwyższe standardy współpracy.

Co czyni M/platform tak wyjątkową?

Liderzy rynkowi nieustająco szukają nowych możliwości sprzedażowych, prawda?

Dzięki M/platform dołączasz do rozbudowanego systemu informacyjno-informatycznego, który łączy ponad 10 tys. sklepów detalicznych.

To okazja, której nie wolno Ci przegapić.

Program M/promo+ i rozwiązanie M/platform to cenne narzędzie zarówno dla detalisty, konsumenta jak i producenta. Stwarza niedostępną dotąd płaszczyznę komunikacji i pozwala, choć wirtualnie, budować zaufanie i trwałe relacje z właścicielami sklepów małego formatu. Jest to rewolucyjne rozwiązanie, genialne w swej prostocie. Narzędzie pozwala działać elastycznie i bardziej efektywnie niż dotychczas.

Jan Kolański, prezes Colian Holding S.A.,

Inicjatywa zorganizowania promocji wychodzi od producentów, my udostępniamy narzędzia techniczne, aby realizacja i sprawdzenie skuteczności całej akcji było możliwe na skalę krajową. W tej chwili oferujemy ok. 80 akcji jednocześnie, to prawdopodobnie największa wielokategoryjna, ogólnopolska promocja w małych sklepach w historii.

Robert Tomaszewski, prezes grupy kapitałowej COMP

Dzięki platformie odczuwam wsparcie od producentów, podaną rękę dla właścicieli małych, niezależnych sklepów. Mam możliwość dokonania zakupów pod kątem planowanych promocji, które przynoszą świetne efekty! Obroty na piwie wzrosły po dołączeniu do programu o 40-50%. Platforma daje mi wartość dodaną, której potrzebowałem.

Włodzimierz Kremer, właściciel sklepu w Zielonej Górze

M/platform to ekosystem na nowo definiujący drogę do konsumentów w tzw. rynku tradycyjnym, który jednoznacznie poprawia konkurencyjność detalistów, a nam daje możliwość prowadzenia bezpośrednich i bardzo efektywnych akcji promocyjnych. Analiza danych odsprzedażowych w trybie rzeczywistym, dzień po dniu, przekłada się na zwiększoną trafność i efektywność naszych aktywności, co z kolei wzmacnia zainteresowanie konsumentów naszymi produktami w tych sklepach.

Marcin Celejowski, Dyrektor Sprzedaży, Grupa Żywiec

Innowacyjność

Infrastruktura M/platform zapewnia narzędzia do tworzenia i propagowania promocji w punktach sprzedaży. Rozwiązanie jest elastyczne, szybkie i wygodne.

Zarządzanie

Perfekcyjne narzędzie dla producentów FMCG do zarządzania promocjami w handlu detalicznym i kontroli kosztów działań promocyjnych.

Potencjał

W sklepach, które współpracują z M/platform sprzedaż promowanych artykułów wyraźnie wzrasta. Obserwujemy też zwiększenie dystrybucji numerycznej oraz rozpoznawalności marki.

Wiedza

Precyzyjne i rzetelne dane pozwalają osiągać przewagę konkurencyjną. Zyskasz wiedzę o sprzedaży swoich produktów z niespotykaną dotąd dokładnością.

Kontakt dla mediów

Chętnie dzielimy się naszą wiedzą z obszaru FMCG i rynku tradycyjnego. Śledź nasze komunikaty prasowe i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami.

Obserwuj nas na LinkedIn

Bartosz Sosnówka

T: +48 517 476 361
E: Bartosz.sosnowka@dwapiar.pl

E-Mka - wsparcie dla małych lokalnych sklepów

Bezpłatna aplikacja wspiera handel w czasie lockdownu. „Zamów i odbierz” dla lokalnych sklepów tradycyjnych

E-Mka Twoje Zakupy – bezpłatna aplikacja, dostępna na Google Play i AppStore, która pojawiła się na rynku w kwietniu br. w odpowiedzi na pierwszy lockdown wywołany przez pandemię koronawirusa, uzyskała

Co kupujemy najczęściej podczas pandemii

Tym razem bez spirytusu. Papier toaletowy i makaron znów na fali pandemii.

Badanie Comp Platformy Usług S.A. w dobie koronawirusa Kiedy podczas pierwszej fali pandemii Polacy szturmem ruszyli na sklepy, papier toaletowy i mydło biły kilkusetprocentowe rekordy wzrostu, walcząc o palmę pierwszeństwa

płatność bezgotówkowa

Wzrost płatności bezgotówkowych w małych sklepach w czasach pandemii

Badanie Comp Platformy Usług S.A. w dobie koronawirusa. Pandemia koronawirusa wpłynęła na wzrost płatności bezgotówkowych w małych sklepach, w szczytowym okresie niemal o 40%. Najnowsze dane dostarczone przez system M/platform wskazują, że powoli powracamy

Co piliśmy w czasie kryzysu

Co piliśmy podczas kryzysu.

Informacja prasowa Warszawa, 06.07.2020 r. Badanie Comp Platformy Usług S.A. w dobie koronawirusa Alkoholowe preferencje klientów małych sklepów podczas pandemii koronawirusa nie uległy drastycznym zmianom. Co prawda Polacy chętniej niż dotychczas

Wielkie promocje w małych sklepach

Wielkie promocje w małych sklepach

Wielkie promocje w małych sklepach. To zasługa technologii, która łączy 10.000 sklepów i 10 producentów na 1 wspólnej platformie Wielkie promocje dotychczas były dostępne tylko w dużych sieciach handlowych, które korzystając ze skali mogły negocjować

Zakupy na majówkę w czasach epidemii

Koszyk na majówkę w małych sklepach większy o 30% i bardziej domowy.

Informacja prasowa Warszawa, 06.05.2020 r.   Koszyk na majówkę w małych sklepach większy o 30% i bardziej domowy. Okienka dla seniorów już nie ma, ale przyzwyczajenia pozostały. Badanie M/platform w dobie koronawirusa Tegoroczne zakupy na majówkę

Wielkanocny koszyk w małych sklepach

Wielkanocny koszyk w małych sklepach większy o 50%.

Informacja prasowa Warszawa, 17.04.2020 r. Wielkanocny koszyk w małych sklepach większy o 50%. Umacnia się trend dużych i urozmaiconych zakupów w małych lokalnych sklepach. Badanie M/platform w dobie koronawirusa Tegoroczne wielkanocne zakupy wpisały się w coraz

Duże zakupy w małym sklepie

Okienko dla seniorów zmieniło dzienny cykl pracy. Umacnia się trend dużych zakupów w małych sklepach.

Informacja prasowa. Warszawa, 07.04.2020 r. Największe kolejki tuż po 12:00. Okienko dla seniorów zmieniło dzienny cykl pracy. Umacnia się trend dużych zakupów w małych sklepach. Wprowadzenie „okienka dla seniorów” od 1 kwietnia

Sklep - redukcja godzin pracy

Sklepy redukują godziny pracy. Kupujemy więcej, ale rzadziej.

Informacja prasowa. Warszawa, 03.04.2020 r. Od wprowadzenia ograniczeń spowodowanych epidemią koronawirusa, w małych sklepach sąsiedzkich zaobserwowano wzrost obrotów. Jednak wiele z nich zaczęło borykać się z problemami, które zmusiły je do skrócenia godzin pracy lub

Kategorie produktowe w małych sklepach

Koronawirus przetasował kategorie produktowe w małych sklepach.

Informacja prasowa. Warszawa, 03.04.2020 r. W wyniku epidemii koronawirusa w małych sklepach zaobserwowano gwałtowne zmiany obrotów, średniego koszyka i częstotliwości zakupów. Dane z systemu M/platform pokazują, że po burzliwym tygodniu T11, kiedy zamknięto

Sprawdzanie statystyk

Badanie Comp Platformy Usług S.A. w dobie koronawirusa

Informacja prasowa. Warszawa, 30.03.2020 r. Nie duże zagraniczne sieci handlowe tylko lokalne sklepiki oferują indywidualną sprzedaż bez ryzyka zgromadzeń publicznych i z bieżącym uzupełnianiem brakujących towarów. Badanie Comp Platformy Usług S.A. w dobie

przyłbice dla pracowników małych sklepów

10.000 przyłbic ochronnych dla personelu małych lokalnych sklepów.

Informacja prasowa Warszawa, 06.05.2020 r. Comp Platforma Usług S.A. we współpracy z Grupą Żywiec wspiera handel tradycyjny w dobie koronawirusa. 10.000 przyłbic ochronnych dla personelu lokalnych sklepów trafi w najbliższych dniach do placówek na terenie

Chcesz dołączyć do M/platform?

Zostaw nam do siebie kontakt – oddzwonimy
i opowiemy Ci o naszym rozwiązaniu!

Administratorem danych osobowych pozyskiwanych za pośrednictwem formularzy dostępnych w Witrynie jest COMP Centrum Innowacji sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-230) przy ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa oraz Comp Platforma Usług S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi, proszę kontaktować się pod adresem e-mail: info@comp-ci.pl, iodo@comp-ci.pl, iodo@comp-plus.pl lub pod wskazanym wyżej adresem korespondencyjnym wskazanymi wyżej adresami korespondencyjnymi. Dane osobowe podawane przez Państwa za pośrednictwem formularzy przetwarzane są wyłącznie w celu: zamówienia usługi M/platform, zamówienia usług udostępnionych za pośrednictwem M/platform, realizacji zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem usługi M/platform i usług udostępnionych za pośrednictwem M/platform oraz udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie zawarcia oraz wykonania umowy w zakresie korzystania z usług M/platform, M/promo+ (PromoPlus) oraz e-Mka Twoje Zakupy.” Informacje dotyczące podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych, okresu ich przechowywania oraz przysługujących Państwu prawach w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, zawarte są tutaj.